Olimpiados.lt
Ekonomika

Verslo simuliacijos konkursas!

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, norėdamas padėti pasirinkti profesinės veiklos sritį bei paskatinti naudotis jau mokykloje įgytomis žiniomis, pristato verslo simuliacijos konkursą 10 - 12 klasių moksleiviams (anglų kalba). Tai puiki galimybė pritaikyti žinias verslo aplinkoj bei išbandyti savo jėgas!

Kas gali dalyvauti?

• Vyresniųjų klasių moksleiviai (10-12 klasės);

• Mokyklų komandos (vienoje komandoje – iki 3 asmenų);

• Komandų skaičius iš vienos mokyklos neribojamas.

Kada ir kaip vyks konkursas?

• Registracija : iki kovo 16 dienos;

• Pirmas turas balandžio 6-22d. (internetu, 2 sprendimų priėmimo etapai per savaitę)

• Finalininkų paskelbimas: balandžio 23d.

• Finalinis turas gegužės 1d. (ISM universitete)

Užsiregistravusios komandos gaus prisijungimus su tolimesniais paaiškinimais, taip pat galės nuolatos konsultuotis su ISM dėstytoju. Registruotis galite čia.

Kodėl dalyvauti?

• Nes tai puiki galimybė pritaikyti žinias verslo aplinkoje ir išbandyti jėgas;

• Nes konkurso partneriai įsteigė puikius prizus komandai nugalėtojai, o jos mokyklai bus surengtas seminaras „Streso valdymas prieš egzaminus“, kurį ves geriausi ISM konsultantai.

Kas yra verslo simuliacijos žaidimai?

Verslo simuliacijos žaidimai aktyviai taikomi ISM studijose, jie suteikia realistišką ir aktyvią mokymosi patirtį. Verslo simuliacijos žaidimas, kuriame dalyvauja studentai, vadinamas "Marketplace" ir yra sukurtas ir palaikomas vienos iš geriausių šios srities kompanijų – Innovative Learning Solutions. "Marketplace" yra sudėtinga kompiuterinė sistema, sukurianti konkurencingą ir greitai kintančią virtualią rinką. Kitaip nei vadovėliai, verslo simuliacinė aplinka suteikia studentams galimybę mokytis praktiškai, priimant realius verslo valdymo sprendimus. Studentai priima sprendimus, susijusius su rinkos analize, strategijos planavimu ir valdymu, ir tuoj pat mato savo sprendimų rezultatus. Taip geriau įsisavinama informacija nei naudojant tradicinius mokymo metodus, simuliacija padeda jiems išgyventi ir suvokti svarbiausius gamybos, marketingo, personalo, finansų ir kitus verslo valdymo aspektus.

Kokia nauda?

Betarpiška vadovavimo patirtis

Moksleiviai sukuria ir valdo imitacinę įmonę. Jie gali eksperimentuoti naudodami skirtingas strategijas ir konkuruodami su kitų moksleivių imitacinėmis kompanijomis virtualioje rinkoje.

"Viso paveikslo" pamatymas

Moksleiviai pamato, kaip jų sprendimai daro įtaką kitų komandos narių sprendimams ir visos įmonės rezultatams. Dėl to moksleiviai pajunta finansinę atsakomybę, supranta atskirų įmonės padalinių sąsajas ir verslo įmonės visumą.

Efektyvi mokymosi strategija

Naudojamas aktyvus mokymo metodas „mokausi veikdamas“ - moksleiviai kuria įmonę laipsniškai: sudėtingesni dalykai jiems pateikiami tada, kai jie tampa svarbūs, todėl verslo veiklos principai suprantami ir įsisavinami intuityviai.

Realistinis žaidimo scenarijus

Žaidime dalyviai kuria realius produktus ir parduoda juos keliuose virtualiuose tarptautiniuose regionuose.

Lengvas valdymas

Žaidimo metu dalyviams pateikiami aprašymai suteikia simuliacijai natūralią tėkmę. Žaidimas - tai lyg verslo romano skaitymas, kurio veikėjai yra patys mokymo dalyviai. Žaidimo meniu žingsnis po žingsnio logiška seka veda moksleivius per sprendimų priėmimo procesą. Žaidime yra išsami pagalbos sistema, jo eigoje iškilusiais klausimais nuolat konsultuos ISM dėstytojas.

Žaidimo pristatymą galima peržiūrėti čia

TURITE KLAUSIMŲ? KREIPKITĖS!

ruta.malskaityte@ism.lt

+370 5 212 3953